Lindex använder sina kunder som modeller i ny underklädeskampanj!
Tidigare kunde ni läsa här i bloggen att Lindex använde sina anställda till underklädeskampanjen
”Bra-volution”. Nu tar företagen ytterligare ett steg och engagerar sina kunder för att visa vårens underkläder.
Kampanjen med Lindex anställda har varit stor succé; både försäljningsmässigt men också för kunderna som genom tydligheten i konceptet nu på ett enkelt sätt hittar sin favoritpassform.
”Vi vill inspirera ännu fler kvinnor att hitta sina bh-favoriter och den här gången gör vi det tillsammans med våra kunder. Kampanjens uttryck ska kännas personligt och inspirerande, och vi uppmuntrar alla kvinnor att söka och hoppas på ett stort gensvar”, säger Anne-Kathrine Almark, Marketing Manager på Lindex.
De kunder som väljs ut för att delta i vårens kampanj kommer få ta del av en unik modeupplevelse genom att prova på livet som modell för en dag. Det ska bli jättespännande att se resultatet av detta tycker jag.
1 kommentar
Verkligen!
Älskar de höga trosorna på bilden. 🙂