Är det någon anställd på Postnord som fått långa fingrar eller vad är det som händer?
De senaste tre veckorna är det fem ( som jag vet om) postpaket som inte kommit fram till mig. Ett paket kom fram tomt, med en lapp från Postnord påklistrat att dom fått paketet öppnat och tomt…
När jag kontaktat Postnord finns det tyvärr inget dom kan göra åt detta… När jag igår ringde för andra gången, eftersom det hänt igen fick jag till svar:
– Jag lovar att vi ska bättra oss.
Va?! Vad är det för svar? Det är ju som att säga att dom vet om problemet och står för det?
Vågar man skicka postpaket eller ska det alltid vara rekomenderat? Det är enda chansen att få ersättning vid förlust. Så irriterande. Det känns som om det finns en tjuv bland postnords anställda.
Jag är inne i en riktig otursperiod nu. Blev bestulen på tunnelbanan förra veckan. Vart ska detta sluta?
1 kommentar
Låter helt sjukt , det måste ju finnas något de kan göra åt det ?